- Wstęp
- Droga do diagnozy, czyli idea tego bloga
- Czym autyzm NIE JEST, część 1
- Czym autyzm NIE JEST, część 2
- Czym autyzm NIE JEST, część 3
- Czym JEST autyzm
- Czym JEST autyzm – teorie
- Problem podwójnej empatii
- Problemy komunikacyjne, część 1
- Problemy komunikacyjne, część 2
- Problemy komunikacyjne, część 3
- Problemy społeczne, część 1 – jak się czuje osoba autystyczna w społeczeństwie?
- Problemy społeczne, część 2 – wykluczenie
- Problemy społeczne, część 3 – relacje
- Problemy społeczne, część 4 – relacje c.d.
- Problemy społeczne, część 5 – jawne i ukryte reguły społeczne
- Problemy społeczne, część 6 – poszukiwanie ukrytej reguły
- Sztywność myślenia, część 1
- Sztywność myślenia, część 2 – plany
- Sztywność myślenia, część 3 – rutyny, rytuały, systemy
- Sztywność myślenia, część 4 – hiperfokus i inercja w myśleniu
- Sztywność myślenia, część 5 – specjalne zainteresowania i hiperfiksacje
- Przebodźcowanie
- Meltdown
- Meltdowny u dzieci i jak je rozpoznawać
- Shutdown
- Inercja i burnout
- Reakcje MIBS w ADHD
- Nie wszyscy tak mają
- To nie wymówka, to wytłumaczenie
- Czy warto się diagnozować?
- Czy warto się diagnozować – inne perspektywy (1)
- Czy warto się diagnozować – inne perspektywy (2)
- Czy warto się diagnozować – inne perspektywy (3)
- Inne problemy powiązane z autyzmem
- Zaburzenia filtrowania sensorycznego
- Zaburzenia sensoryczne dotyczące wzroku
- Inne zaburzenia sensoryczne wzroku
- Zaburzenia sensoryczne dotyczące słuchu
-
Aby ułatwić zrozumienie różnych terminów używanych w tekście, do bloga jest dodany słowniczek. Każdy termin w tekście z ikonką można kliknąć i zobaczyć krótką definicję,
albo przejść dalej do naszej bazy wiedzy.Od początku
Jeśli chcesz zacząć czytać od początku, to zacznij tutaj.
Ostatnie wpisy
- Zaburzenia sensoryczne dotyczące słuchu
- Inne zaburzenia sensoryczne wzroku
- Zaburzenia sensoryczne dotyczące wzroku
- Zaburzenia filtrowania sensorycznego
- Inne problemy powiązane z autyzmem
- Czy warto się diagnozować – inne perspektywy (3)
- Czy warto się diagnozować – inne perspektywy (2)
- Czy warto się diagnozować – inne perspektywy (1)
- Czy warto się diagnozować?
- To nie wymówka, to wytłumaczenie
- Nie wszyscy tak mają
- Reakcje MIBS w ADHD
- Inercja i burnout
- Shutdown
- Meltdowny u dzieci i jak je rozpoznawać
- Meltdown
- Przebodźcowanie
- Sztywność myślenia, część 5 – specjalne zainteresowania i hiperfiksacje
- Sztywność myślenia, część 4 – hiperfokus i inercja w myśleniu
- Sztywność myślenia, część 3 – rutyny, rytuały, systemy
- Sztywność myślenia, część 2 – plany
- Sztywność myślenia, część 1
- Problemy społeczne, część 6 – poszukiwanie ukrytej reguły
- Problemy społeczne, część 5 – jawne i ukryte reguły społeczne
- Problemy społeczne, część 4 – relacje c.d.
- Problemy społeczne, część 3 – relacje
- Problemy społeczne, część 2 – wykluczenie
- Problemy społeczne, część 1 – jak się czuje osoba autystyczna w społeczeństwie?
- Problemy komunikacyjne, część 3
- Problemy komunikacyjne, część 2
- Problemy komunikacyjne, część 1
- Problem podwójnej empatii
- Czym JEST autyzm – teorie
- Czym JEST autyzm
- Czym autyzm NIE JEST, część 3
- Czym autyzm NIE JEST, część 2
- Czym autyzm NIE JEST, część 1
- Droga do diagnozy, czyli idea tego bloga
- Wstęp
-